27 November 2011

Netlog Spam

 I had a English Language Profile at Netlog and deleted it after I got to much Spam Messages in my Inbox. After many Friends asked me to connect with them at Netlog I opened a new Profile there, this Time using their German Server. Within a few days I now found the first spam in my Inbox. The Profile sending this Spam is: http://de.netlog.com/thompson_felicia

and here the message:

feliciathompson014@yahoo.com

Hallo
Mein Name ist felicia, i schöne junge Dame, die für einen Mann meines Lebens sucht bin, sah ich Ihre E-Mail kontaktieren heute nach der Lektüre Ihres Profils und ich wurde für dich interessiert. Ich bin für einen guten Mann, der Liebe zu verstehen als eine Art, Vertrauen und Glauben an sich gegenseitig suchen. Bitte ich werde gerne mehr über mich wissen, antworten mir über meine E-Mail, so dass ich schicke Ihnen mein Bild. Denken Sie daran, Farbe und Entfernung spielt keine Rolle, was zählt, ist Liebe. Schließlich bete ich, dass unser guter Gott begleiten und schützen Sie, wie Sie mich. Durch antworten und bleiben zu segnen,
felicia
Dies ist meine E-Mail

feliciathompson014@yahoo.com

feliciathompson014@yahoo.com


Hello
My name is felicia, i am beautiful young lady who is looking for a man of my life, i saw your email contact today after reading your profile and i became interested in you. I am looking for a good man who understand love as kind, trust and faith in each other. Please i will like to know more about me, reply me via my email so that i will send you my picture. Remember colour and distance does not matter, what matters is love. Finally i pray that our good God will guide and protect you as you reply me .Thanks and remain bless,
felicia
This is my Email

feliciathompson014@yahoo.com

1 comment: